mandag den 8. september 2014

Girls who like girls week - Day 1: intro


Hey kære fabulous læsere. 
Priden er ovre, derfor vil dette indlæg være en hyldest til alle homo- bi- og transeksuelle. Smukke mennesker der skal have retten til at leve som alle andre, uden at blive dømt og nedgjort. Homo- bi og transseksualitet er, i mine øjne, ikke et valg. Man er ikke herre over hvem man forelsker sig i eller om man føler sig som det modsatte køn. Jeg tror at det er noget der ligger i ens natur og at man automatisk bliver tiltrukket af enten det ene, det andet køn eller begge. Det handler grundlæggende om én ting. Kærlighed. Derfor vil jeg dedikere en uge til Lesbiske og biseksueller piger, med overskriften: Girls who like girls. Grunden til at jeg ikke vælger at skrive om bøsser og transeksuelle, er da jeg ikke selv ved hvordan det føles, på egen krop. Men husk, denne uge er også en hyldest til jer! Jeg håber at i er klar på en uge med snak om forbilleder, fordomme og Shane fra L Word.

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar