søndag den 7. september 2014

Brain


Vær hilset kære læsere.
Der har været stille på bloggen her det sidste stykke tid. Jeg er blevet indlagt igen. Jeg har revurderet mit liv og det hele tager på mig. Dette efterlader en masse følelser, tanker og spørgsmål. Glæde er noget der skal tilbage i mit liv, sammen med kreativitet. Jeg har planer der ligger langt ud i fremtiden, men hvad skal jeg lave indtil da? 

Jeg har brug for at lave noget med mine hænder. At fotografere. At style. At skabe noget smukt rent visuelt. Det skaber glæde for mig. Det var netop dét jeg havde i tankerne, da jeg efterlyste modeller til portrætter. Jeg har fundet nogle idéer og mangler kun lidt, for at kunne gå igang. Tak til pigerne og jeg undskylder mit langsomme tempo, men locations, styling osv. skal sidde lige i øjet. Så jeg sidder og øver styling ude på min afdeling og finder masser af inspiration på nettet. 

Til slut vil jeg forklare GIF'en øverst i dette indlæg. Der er Grimes, Claire Boucher, der forklarer hvad der er meningen med hendes alien tattoo. Hun tror på Aliens. Det er der mange der gør. Det er der mange der ikke gør. Jeg tror ikke nødvendigvis på små grønne mænd,  med sorte mandelformede øjne. Men jeg tror på at der er liv i rummet. Alt andet ville være underligt. Så enestående er Jorden vel heller ikke. 
Det var lidt af et sidespor. 

Peace out


Ingen kommentarer:

Send en kommentar