tirsdag den 9. september 2014

Girls who like girls - Day 2: The beauty of female bodies


God aften kære læsere.
I aften skal det handle om kvindekroppen. 

Mange kunstnere afbilleder (nøgne) kvinder, både med malerier, fotografier, film m.m. Nogle er smukke og stilede, imens andre er mere seksuelle end sensuelle. Begge dog dele er smukt på hver deres måde. Jeg falder over mange billeder af både den ene og den anden art og en ting er sikkert. Kvindekroppen er fantastisk. Ikke nok med at den kan skabe liv, så er den også smuk. Det synes jeg. Både de tynde og de kurvede ladies. Det handler jo også om udstråling og personlighed. Jeg har en 'thing' for ladies med kurver. Gode tits og en booty er altid godt. Jeg ser selv meget op til Brooke Candy (billedet øverst), da hun slet ikke er bange for at vise den frem. No shame. Ikke fordi at jeg vil flashe min egen på samme måde, men at hun er så selvsikker med og i sin krop og dét er beundringsværdigt. Dette kan desværre misforstås og man kan hurtigt få stemplet som 'løs på tråden'. Hmm. Kvindekroppen er beundringsværdig og det vil den altid være. Desuden har jeg altid sagt, at hvis jeg absolut skulle se strip, så skulle det sku være ladies haha. 
Så girls. I er lækre.

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar