torsdag den 9. oktober 2014

LA MODA UK - Theese boots are made for walking


Hej smukke shopping-sultne læsere.
Her er der et tip til jer der seriøst mangler en ny støvle og selvfølgelg også til dem der altid "mangler" nye sko, haha. Jeg fandt, via bloggeren Emma Cervin, frem til wepshoppen La moda, hvor man kan finde smukke fake septum smykker (jeg har bestilt 2 styks) og BOOTS! De har en masse sko at vælge imellem. De fleste er sorte støvler med enten en midi eller høj hæl. Jeg elsker det første og det sidste par. De øverste er super rå, med sølv lynlåse og et rigtigt biker look. Det nederste par er EKSTREME og jeg elsker det. Jeg tror dog at de er aaaalt for høje til mig, som i forvejen er dårlig til at gå i høje hæle. Så, det første par ville være perfekt. Hvad synes I? Smut selv forbi la moda og se om det er noget for dig.

Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar