søndag den 21. september 2014

Girl, you've changed - The new Grimes



Oh yeah.
Grimes, Claire Boucher, har forandret sig. 
Ikke at hun ikke er sig selv mere, men hun er vokset. Vokset fra den lidt nervøse, generte, lille søde mus, til en selvsikker kvinde. Tidligere var hun meget "nørdet" og måske også lidt kikset, mest på grund af hendes beklædning, men det synes jeg kun var sødt og elsker hendes musik fra den tid. Efter hendes nyeste skud på stammen, sangen 'Go', har jeg virkelig set en stor forandring. Rent musikalsk er hun blevet mere poppet og mindre eksperimenterende end ellers. Jeg har længe ikke søgt på billeder af hende, men jeg gjorde det. Der fandt jeg en masse nye billeder og hold da op. Man kan se at hun er mere selvsikker og har en fantastisk stærk udstråling. Hun ved hvad hun er og hvad hun kan. Hun er sig selv. Samtidig kan man i hendes musikvideo til 'Go' se at hun er blevet mere feminin og ja, sexet. Før var hun lidt akavet, men nu er hun en selvsikker Grimes. I starten havde jeg svært ved hendes ændring, men helt ærligt, så er det jo positivt at hun er vokset og at hun udenpå viser hvor smuk hun egentlig er. Så, Grimes, thumbs up. Hun er fucking fantastisk lige meget hvad. Jeg glæder mig til at se hvad hun smider ud af ærmet, i fremtiden. 
You go girl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar