mandag den 14. juli 2014

Birthday girl


Idag har jeg fødselsdag og er nu fyldt 22 år.
Der er sket rigtig mange ting det sidste år og vigtigst af alt har jeg lært rigtig meget om mig selv. Jeg er flyttet i ny lejlighed og jeg startede på en frisk ved årsskiftet. Jeg har også fundet ud af hvem der er værd at samle på. Ved at jeg har lært mig selv bedre at kende, har jeg også lært hvad der er mine styrker og svagheder psykisk. Jeg føler at jeg er kommet tættere på min omgangskreds og fundet ud af at de fleste virkelig er der. Jeg er blevet en (næsten) hel Karoline. 

Hvad håber jeg så at der vil ske, nu hvor jeg er 22? Jo, jeg håber at min positive udvikling vil fortsætte og at der fortsat vil være en masse kærlighed i mit liv. Jeg håber at jeg finder mig et arbejde, på et eller andet tidspunkt og at jeg kan komme ud i den "virkelige" verden. Fotografi er også et sted jeg rigtig gerne vil udvikle mig og så håber jeg at bloggen vil vokse videre. Jeg ønsker også at jeg vil udvikle mig kreativt og arbejde hen imod mine drømme, også selvom de kan virke overvældende. Jeg håber også at jeg kan komme ud og rejse, blive inspireret af andre folkefærd og dokumentere det med fotografi. Samtidigt ønsker jeg mig en masse glæde, sjov og at grine en hel masse, med dem jeg holder af. Verden skal også se hvem jeg er og hvad jeg kan. Et sidste ønske er at i vil blive ved med at følge mig her på bloggen. Dette blev et lidt dybt indlæg, skrevet meget tidligt om morgenen, på min fødselsdag haha.   

Kærlighed til jer