søndag den 13. juli 2014

A small room and too much clothes


Så sker det snart!
Jeg har tidligere nævnt at jeg vil lave mit værelse om og lave det om til et walk-in-closet. Det vil ske når jeg bliver udskrevet og jeg glæder mig så meget til, både at mit værelse bliver lavet om og selvfølgelig at jeg bliver udskrevet! Jeg har købt 5 garderobestænger, der skal monteres på væggen. Der skal hænge 3 garderobestænger højt oppe og 2 lige nedenunder de sidste to og der bliver 4 til bluser, jakker, toppe og en til længere tøj, såsom kjoler og buksedragter. Ovenover skal der være hylder, til sko og sorte kasser. Da mit værelse er ret lille, må jeg derfor udnytte pladsen så godt som muligt. Jeg har også fået mig en lille hvid kommode, hvor at der kan være undertøj, sokker og andre småting. Jeg satser på at få ALT mit tøj op og hænge, istedet for at det ligger i bedrollers under min seng. Tøjet skal vises frem og ikke gemmes væk.

Karoline