mandag den 25. juli 2011

Topshod goods og shopping i Alanya.


WUHU. Så er der dømt læder, slangeskind, zebra og bukser med metallic skær. LÆKKERT!
Disse ting kunne jeg virkelig godt bruge. Mangler virkelig lædershorts og en ny læderjakke. Bukserne er bare  for vilde! Så  gå ind og tjek varerne ud på Topshop's hjemmeside, for de har fået en del lækre ting.

BTW! Så fik jeg at vide, at her i Alanya er der en butik, hvor man kan købe tøj fra topshop, H&M, ginatricot m.m. så den besøgte jeg igår.... og, jeg havde lidt blandede følelser da jeg gik ud derfra. Jeg synes det var lidt svært at finde noget superfedt, men samtidigt var der egentlig nogle okay basic ting.
Om et par dage, har jeg tænkt mig at tjekke deres herre afdeling ud, for det kan være, at det er dér "guldet" er haha. Men tingene kostede vidst ca. 12 lira, pr. del (ca. 40 Danske kroner) så det er jo rimelig nice.

VI SES.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar