søndag den 24. juli 2011

Russian girls.

well... hvis der er én ting Alanya ihvertfald IKKE mangler, så er  det slutty russiske piger.
Altså, nu det ikke fordi jeg skærer alle russiske piger over én kam, men det er altså vildt så mange slutty russiske piger her er. De har altid høje sko på, som fx. stilletter eller kilehæle, dårlig makeup, stramt og kort tøj på, som lavtalgede hotpants og en lille top. interressant... man kan sagtens klæde sig slutty på den fede måde.. men det her er bare slutty på den klamme måde. argh.
NÅ, men idag da jeg var  i centrum så jeg til gengæld en utrolig SMUK russisk pige, med langt hår, fed stil og en krop 'to die for'. YES, tænkte jeg bare.
hvis dog bare resten af de unge russiske piger klædte sig sådan.



Her er en af mine yndlings RUSSISKE modeller:
SASHA PIVAVORA
see you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar