torsdag den 8. januar 2015

Goodbye


Au revoir.
Nu er klokken slået. Jeg har valgt at stoppe med at blogge for Peepers Denmark og at sige farvel til bloggen. Tingene har forandret sig. Jeg gik fra en meget syg Karoline, der kun så verden fra et psykiatrisk hospital, til en Karoline der har lyst til livet og har brug for at udvikle sig. Dette betyder at jeg ikke blogger for Peepers Denmark mere og at jeg lukker 'skinny little bitch' ned. Ihvertfald denne udgave af skinny little bitch. Jeg har brug for at starte på en frisk, på alle leder og kanter i mit liv. Jeg vil blogge igen og har da allerede nogle idéer til noget nyt og spændende. Jeg er stadig mig, men jeg er blevet voksen og har brug for ny energi. Til slut vil jeg sige tak til alle dem der læste og fulgte med i min blog. Det har betydet alverden. I har set mig udvikle mig og hey, bloggen nåede da også at blive omkring 4½ år. Men ja, man kan vel godt sige at det er et slags nytårsfortsæt, men jeg ser det mere som en naturlig udvikling for mig. 

1 million kys til jer alle og igen, tusind tak.
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar