tirsdag den 6. januar 2015

Don't be a bitch. I'm not. I'm just being myself


Det siger vidst sig selv.
Jeg er ikke en bitch, medmindre du er en idiot. Det er vel fair? Med idiot mener jeg, en der træder på mig, tager røven på mig eller bare er en der udnytter mit hjerte. Jeg er/var meget konfliktsky og det kan jeg ikke løbe fra. Jeg hader at skulle diskutere og måske ende med at blive såret. Men, what the hell? Sådan behøver det vel ikke blive ved med at være. Jeg er i forandring. Jeg har ligget vandret i de sidste 3 år, hvor alting handlede om følelser, tanker om at dø og medicin med en masse bivirkninger. Nu, er jeg kommet ovenpå igen og jeg ser tingene fra en anden vinkel. Ud med det dårlige og ind med det gode. Jeg gider ikke have folk i mit liv som ikke behandler mig ordenligt og jeg gider bestemt ikke rette mig efter hvad folk siger. Det har jeg også altid gjort, men med min fornyede energi og lyst til livet, så er min mening omkring mit eget liv, altså den vigtigste. Jeg har lyst til at leve i nuet og gøre alt det jeg ikke har kunnet de sidste mange år. Jeg er fri som fuglen og det må folk acceptere. Hvis dette betyder at jeg vil rave, rejse, få en piercing i tungen, lave syrede kreative projekter, så er det det jeg gør. Selvfølgelig med omtanke. Men, jeg skal ud af skallen og opleve at være 22 år og ikke bare en skizofren der ligger i fosterstilling, dopet på medicin. Dette blev et langt indlæg, men havde brug for at komme ud med det, så verden ved hvad der er at se frem til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar