onsdag den 31. december 2014

Yves Rocher Monthly Review


Glædeligt nytår kære læsere!
Hver måned vil jeg anmelde produkter fra Yves Rocher - lucky me! Jeg regner med at først anmelde produkterne på bloggen og derefter måske lave en anmeldelse på min Youtube-kanal. Nedefor vil jeg give min mening, for hvert produkt og hvis du bliver inspireret og vil se hvad de ellers kan byde på, så kan du trykke HER!


Blackberries hand cream:
Den dufter såååååå godt! Den trænger hurtigt ind i huden og efterlader den blød og fugtet. Jeg kan dog ikke sige om hvordan den fungerer, på meget tør hud, da min hud er 'Normal'. Men på hjemmesiden, står der skrevet at den fungerer til vintertørre hænder. Du får 75ml, for 19.95 kr - Et kup!


Sparkling shower gel - Blackberries.
Super lækkert shower gel, med funklende glimmer. Til jer der kender mig, ved at jeg har en ting med glimmer og andre skinnende ting. Den dufter dejligt af friske syrlige Brombær og minder mig om sommer. Den fungerer som den skal, men glimmeret og duften gør den speciel. Jeg skal helt sikkert prøve nogle af Yves Rochers andre shower gels. Du får 250ml for 35 kr.


Okay, her er et produft jeg havde lidt svært ved at anmelde. Jeg hader lipgloss' og synes at de har det med at klistre og hvis der er glimmer i, kan de føles grynet. Men, jeg prøvede denne og var stærkt overrasket. Den hverken klistrer eller føles grynet! Den føles naturligt på læberne og ser godt ud. Den har en svag sød duft. Jeg vil nok ikke købe eller bruge den ligeså ofte som mine læbestifter, selvom den er en fin lipgloss. Men hvis du elsker lipgloss' så kig efter denne, den er rigtig fin til prisen. Du får 10ml for 119 kr.


Nail Lacquer - Aubergine
Uuuuuh, så er vi kommet til noget neglelakken. Den er i en flot aubergine (ja, det tænkte vi nok da vi så navnet) farvet lak. Den glider jævnt på og du får flotte vampede negle. Den minder mig lidt om en diva fra 1920'erne. Den føles og ser eksklusiv ud. Angående holdbarheden, må jeg melde pas. Jeg har indtil videre kun haft den på én dag, så der skal gå nogle dage før jeg kan sige mere. Men fin ser den ud og passer godt til aftenens nytårsfest. Du får 5,5ml for 65kr.


Loose pearls - Or ultra nacre
Nu er vi kommet til mit yndlingsprodukt. En løs øjenskygge. Den sååå flot. Den giver et super lækkert gyldent look og ville sikkert også godt bruges som highlighter til photoshoots. Den kan både bruges ovenpå andre øjenskygger og bruges alene for et mere dæmpet look. Man får en flot guld effekt og den glimtrer så fint og ser meget elegant og eksklusiv ud. Du får 3g for 119 kr. 

Til slut vil jeg lige sige at de ligenu har SALE, på deres hjemmeside. Så tjek det ud og glædeligt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar