mandag den 13. oktober 2014

Feeling agressive. Agressive feeling.


That time of the month.
Det siges at kvinder bliver meget agressive når de har deres, ja tid på måneden. De sidste par dage har jeg haft en en utrolig kort lunte. Mere end jeg plejer. Jeg plejer nok nærmere at være et nervøst vrag. Men, ligenu er jeg en springfarlig bombe. Ikke fordi jeg vil gøre noget mod andre, men der skal ingenting til, før at jeg har lyst til at råbe eller sparke til et træ. At en kvinde træder ind foran mig i en kø, en ting som det, bringer mit pis i kog, men jeg behersker mig selv og holder det inde. Jeg kunne selvfølgelig sige til hende at hun altså tager min plads, men det gør jeg ikke. Jeg kan ikke. Det er sådan jeg er skruet sammen. Ingen konfrontationer. Der er jeg lidt af en kujon. Det har jeg altid været. Men okay. Hvad kunne jeg så gøre istedet? jo, jeg kunne bruge min vrede kreativt. Det burde man jo gøre med alle følelser. Men jeg kunne også løbe en tur. Presse mig selv og løbe vreden ud. Da jeg var yngre satte jeg Nirvana på og sang (råbte) med. Her til aften må det blive The prodigy og lave collager i photoshop. Fuck, det her indlæg er underligt og lidt ligegyldigt. Fuck it. Jeg trykker "udgiv". 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar