søndag den 3. august 2014

BUT NAKED


Yes!
Så kom min NYX 'but "naked" turn the other cheek' palette endelig med posten. Jeg har længe ønsket mig en palette med forskellige varmetonede øjenskygger og i forskellige teksturer. Jeg har samtidigt ønsket mig en masse highlightere og alt denne kan man få i denne palette inklusiv 4 blushes! Paletten består at 15 smukke øjenskygger, 4 blushes og 3 highlightere. Denne NYX palette er en 2'er version, og den første bestod af mere kolde farver. Så denne palette er jo perfekt til mig, da kolde toner ser lidt for hårde ud til mig. I den første var der dog også en contour farve, hvilket der desværre ikke er i denne. Vil i se nogle makeup looks lavet med denne palette? og paletten kan købes HER på Nelly, til 329 kr. 
Hvad synes i?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar