onsdag den 18. juni 2014

TURNING MY ROOM INTO A WALK-IN CLOSET


Åh.
Hvor er jeg dog træt af mit tøj opbevarings system! Jeg har ellers et fedt tøjstativ hængende ned fra loftet, men der er der bare slet ikke plads til alt mit tøj. Jeg sad idag og surfede lidt på Instagram, hvor jeg faldt over et billede Marie Myrhøj Jensen (Ejer af bloggen Nemesisbabe.dk). Hun havde hængt tøj op på garderobestænger, monteret på væggen, i to højder. Jeg fandt så ud af at man kunne få de garderobestænger i Ikea til 29kr og det er jo fantastisk! Jeg tænker at jeg skal have et par stykker af dem hængende, så jeg kan få al mit tøj op og hænge. Jeg synes at jeg bliver mere glad af at kunne se på mit tøj, istedet for at det ligger rodet i en kasse under sengen. For mig er tøj kunst og det skal vises frem, til dem der kommer ind i min hule. Når mit projekt er ordnet, vil jeg uploade billeder, så I kan se det færdige resultat. Hvis nogle af jer har tips til indretning af et lille værelse, fyldt med masser af tøj, så skriv endelig!

Love