onsdag den 23. april 2014

VICTORIA'S SECRET BODY MISTS


For et par uger siden bestilte jeg denne gaveæske, fra Victoria's Secret, på nordicfeel.dk. Første gang jeg blev præsenteret for Victoria's Secret's body mists, var igennem en veninde og lige siden det har jeg haft lyst til at prøve dem. Man kan få dem til ca. 109 kr for 250ml på nettet og på nordicfeel.dk har de et stort udvalg af både body mists og body lotions. 

Grunden til at jeg købte en gaveæske bestående af 5x60ml bodymists istedet for de store på 250ml, var at jeg gerne ville prøve nogle af duftene, for at se om de overhovedet var noget for mig. Jeg er imponeret og vil hellere bruge penge på forskellige body mists fra Victoria's Secret, end på en dyr parfume. Jeg kan godt lide at have noget at vælge imellem og så er de bare rigtig fine og dekorative. Men alle har forskellig smag og ønsker. Jeg har ihvertfald tænkt mig at anskaffe mig duftene "Aqua Kiss" og "Sun blissed", som man også kan finde på Nordicfeel.dk. Hvad synes i om Victoria's secret body mists?  

 LOVE SPELL 
(cherry blossom and peach)


 PURE SEDUCTION
(Red plum and freesia)

AMBER ROMANCE
(Amber and crème anglaise)

 COCONUT PASSION
(Vanilla and noix de coco)

SHEER LOVE
(White cotton and pink lily)