lørdag den 22. marts 2014

A NEW LIFE


Hej kære læsere.
Jeg tænkte at jeg ville dele en status på mit liv, sådan som det ser ud lige nu. Jeg er indlagt på 15. måned og der er sket rigtig meget de sidst 3 måneder. I Januar/februar rykkede jeg rødderne op og flyttede til Valby, med en veninde fra afdelingen. Vi bor nu i en 3-værelses lejlighed og jeg har fået mit eget værelse, for første gang i 3 år, som der vil komme billeder af når de sidste ting kommer på plads! Jeg mangler stadig ting som hylder og gardiner. Vi har også en lille altan, hvor at vi til sommer, skal sidde og spise brunch og tale om alt og intet. Stuen er fælles og der ser vi 'Teen mom' på MTV i et super retro sofa arrangement. Jeg er rigtig glad for lejligheden og glæder mig til at vise den til jer!

Jeg har som tidligere skrevet, været indlagt på psykiatrisk afdeling i nu 15 måneder. Der har været rigtig mange nedture, men inden for de sidste 2 måneder, har der været endnu flere opture. De har en endelig fundet den rigtige medicin og den rigtige dosis, så jeg kan klare hverdagen uden mikro psykoser, tankemylder osv. Jeg er ikke så tit på afdelingen mere, da jeg hellere vil være hjemme i lejligheden. Det er et godt tegn og vi er blevet enige om at jeg langsomt skal udsluses og til sidst udskrives. Det er jo et fantastisk fremskridt, når man tænker tilbage på efteråret, hvor jeg virkelig ikke så en mening med livet og medicinen ikke fungerede. Nu er det ikke KUN på grund af medicinen, men også at jeg har fået en masse positive oplevelser og sejre i bagagen og så har jeg fået en fantastisk psykolog, som virkelig kan sine ting. Jeg går til psykolog på afdelingen 1 gang om ugen og vi får virkelig arbejdet med mine tankemønstre, adfærd osv. Så alt i alt, har jeg fået det rigtig godt og Jeg er klar på et nyt liv, udenfor en psykiatrisk afdeling!

Jeg er begyndt at træne i Fitness World og det har givet mig blod på tanden. At træne giver jo både fysisk og psykisk overskud og så elsker jeg at mærke forandringerne i min krop. Så til det kreative. Jeg har købt et et Canon 100mm makro objektiv. Det er perfekt til portrætter og outfit billeder. Jeg skulle have skaffet mig det noget før, for det er virkelig lækkert at arbejde med. Jeg går og leger lidt med ideen og Street style fotografi og at lære at bruge photoshop. Nu hvor ar jeg har fået det godt, så vil jeg virkelig gerne arbejde på mit foto og blive bedre end jeg er nu. Det har jo stået stille længe og jeg har rigtig mange idéer. Jeg er ihvertfald klar til et nyt liv med glæde, kreativitet og styrke fysisk og psykisk.