onsdag den 13. juni 2012

Mac Mineralize Skinfinish





Hvis der er noget jeg elsker, så er det Mac Cosmetics!
De har bare de lækreste produkter, lidt dyre, men ikke set i forhold til kvaliteten og hvor længe de holder.

I Kastrup lufthavn, har de en afdeling med Mac Cosmetics 
og jeg plejer altid at nørde deres produkter 
og næsten komme forsent hen til flyet. 

Men denne gang købte jeg den lækreste Mineralize skinfinish, som man kan bruge som en highlighter og dét har jeg længe ledt efter!
Så endelig fandt jeg den perfekte gyldne skinfinish i farven: Soft and Gentle.

Den kan bruges på kæben, næseryggen, på øjenlågne + under øjenbrynet og sidst men ikke mindst, på kindbene for at få dem til at være endnu tydeligere. 

Jeg kan virkelig andbefale denne skinfinish.
 Find den også på deres danske webshop

- Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar