søndag den 13. maj 2012

Træning ftw!

Goddag kære læsere! Her i de sidste par uger jeg ikke været så god til at give updates af hvad jeg laver, tænker osv. Men, en vigtig ting der er sket i de sidste par uger er, at jeg er begyndt at træne igen. Har virkelig savnet det og elsker når man begynder at kunne mærke resultaterne og ikke mindst se dem. Jeg træner mest med Pilates bold, vægte og generelt bare styrketræning. 


Træning er virkelig vigtigt for mig, da jeg føler mig stærkere både fysisk OG psykisk. Desuden har jeg skoliose (skæv ryg), så det er ret vigtigt at jeg styrker hele "korsettet", for at formindste chancerne for dårligere ryg i fremtiden. Desuden er det også bare fedt at presse sig selv og bagefter er man bare glad og træt, på den gode måde! 


Det var så lidt om træning. Derudover skal jeg snart til Samos, den 9. juni, sammen med min mor, søster og mormor. Jeg har aldrig været der før, så jeg glæder mig rigtig meget. 


Håber i nyder det gode vejr!
-Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar