fredag den 30. marts 2012

MÅNEN



















Noget af det der inspirerer og beroliger mig er månen. Da jeg var lille kunne jeg slet ikke sove når det var fuldmåne og jeg har stadig svært ved at sove under fuldmåne til tider. Hvis man tror på horoskoper, hvilket jeg gør, så er månen krebsens planet. Jeg er krebs, så det med fuldmånen, giver meget mening for mig. 


Men selvom jeg har svært ved at sove under fuldmåne, så har jeg altid ELSKET månen. Jeg synes månen er utrolig smuk, mystisk og magisk. Har altid elsket billeder med månen som motiv og alt andet med månen som motiv. Jeg kan også bedst lide natten og dér er jeg også mest kreativ. Det er om natten at tingene sker.


Jeg har længe overvejet at få tatoveret en halvmåne på min venstre arm. Det bare med at få taget sig sammen og finde ud præcis hvor den skal sidde. Håber lidt på at det kommer til at ske inden for det næste år.


  god nat 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar