torsdag den 4. august 2011

Hedi Slimanes portræt af: Frances Bean Cobain

Hedi Slimane har taget nogle fantastiske billeder, af 18-årige Francess Bean Cobain (datter af Kurt Cobain og Courtney Love). Hun ligner både sin far og sin mor rigtig meget.
Jeg elsker hendes stil, hendes tattoos og hendes helt utrolige øjne. Grunden til jeg overhovedet kender til Francess, er i bund og grund fordi jeg er fan af Nirvana og Kurt Cobain er mit ultimative idol.
Efter at have set disse billeder, så kunne jeg godt overveje at farve mit hår sort... skulle jeg prøve? hvad synes i? Men her er nogle af de fantastiske billeder af smukke Francess:












info billederne er fra: http://www.hedislimane.com/diary/

1 kommentar:

  1. Hej Karoline,
    Jeg synes, at din blog er rigtig fin, og jeg er synes at du poster nogle fede og interessante ting!

    Glæder mig til at se mere, og ps. jeg var helt vild med dit blå hår!

    Tjek min blog
    www.mon-modele.blogspot.com

    Amalie R. Spens

    SvarSlet