lørdag den 4. oktober 2014

Easy sun



Yeah.
Jeg er, som de fleste kvinder, medlem af Club matas. Der får man point hver gang man køber. Hvis man ellers husker at få det registreret, med sit Club matas kort eller telefonnummer. Får de point du samler, kan du shoppe i deres Point shop. Jeg havde samlet omkring 300 point og havde derfor nok til dette overstående sæt. 5 x easy sun selvbruner servietter og en 200 ml selbruner spray. Jeg bruger mest selvbruner i foråret, for ikke at se helt hvid og  selvlysende ud. Men nu hvor  jeg fik chancen for at prøve dette sæt, så tænkte jeg - why not? Servietterne har jeg prøvet før og de var fine, men har aldrig prøvet den der spray. Bloggeren Selina Visbech har også nævnt Easy Sun og HER kan i få en idé om hvad Easy sun kan. Holp på hat og briller og kryds fingre for at jeg ikke vil ligne en gulerod haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar