fredag den 18. juli 2014

Go to sleep and stop thinking


Åh. 
Jeg synes at jeg er lidt udkørt. Ikke fordi jeg har lavet alverden, men har tænk og tænkt og tænkt. Sidder lidt med en følelse af at lever lidt i en bobbel. Jeg udskyder ting, hvilket er dumt, da jeg bare føler at jeg udretter intet. Jeg vil så gerne få mig et job, så jeg kan få en normal hverdag og at jeg ikke bare skulle sidde herhjemme og glo. Mit problem er desværre at jeg er sindsygt dårlig til at søge jobs, da jeg føler at jeg ikke har en chance. Det er ret åndsvagt, men det er dét jeg tænker, når jeg sidder og skriver ansøgning. Specielt fordi at jeg de sidste 2 år ikke har lavet andet end at ryge ud og ind a psykiatriske afdelinger. Så, jeg har et kæmpe hul i mit CV. Men jeg får jo ikke et job, ved at sidde og glo ud i luften. Jeg må jo tage mig sammen og sige til mig selv, at jeg sagtens kan finde et job og droppe de negative tanker. Nu ved i hvad jeg går og tænker og hvad der fylder meget lige PT. 

Love