lørdag den 5. juli 2014

BIRTHDAY WISHLIST

Birthday Wishlist


Så er det snart min 22-års fødselsdag. Hold da op hvor går tiden stærkt. Jeg ønsker mig mest penge, da jeg godt kunne bruge nogle skejser til opsparingen. Men hvis jeg skulle have nogle pakker, vil jeg ønske mig disse overstående ting. 

Jeg ønsker mig en Body butter med hindbær da den bare dufter fantastisk og gør huden dejlig blød. Deres Eau toilette, body wash og body lotion er også på ønskelisten. 

Så er der M.A.C. Mineralize skinfinish i farven 'Soft and gentle'. Det er den bedste highlighter jeg har prøvet. Jeg ejer allerede en af slagen, men den er desværre snart brugt op. 

Og nu til en rigtig 90'er ting og det er disse fine 'Tattoo chokers'. Jeg ønsker mig enten en i sort eller en regnbue farvet. De vækker minder fra barndommen og dem har jeg kigget på længe.

Jeps, jeg ønsker mig penge til en tatovering. Det er snart 4 år siden at jeg fik de to jeg har nu og jeg ville gerne tilføje endnu en til min lille samling. 

Så er der de hvide tennissokker fra Adidas/Nike, som jeg gerne ville have på (sammen med badesandaler). Det er super kikset, men jeg elsker dem. De kan sagtens bruges uden badesandaler og bare blive stylet med et par sneakers. 

Til sidst er der badesandalerne, der har gjort et kæmpe comeback. De kan bruges både med og uden sokker og så er de jo super behagelige. Det kan også give et lidt sporty og casual look, til et lidt mere feminine outfits. Disse fra Adidas/Nike er jo en klassiker og ville elsker at have dem i min samling af sko.

Det var så min ønskeliste og jeg glæder mig så meget til min fødselsdag.

Kram fra mig