tirsdag den 24. juni 2014

TEMPORARY TATTOOS


Ohøj kære læsere.
Jeg elsker tatoveringer. Problemet er dog at man til shoots ikke kan bede modellen om at få tatoveret en masse, til netop det shoot. Chancen er ret lille. Derfor er jeg blevet helt hooked på falske tatoveringer, som man havde da man var barn. De helt almindelige, som man påfører med en våd klud og som bare kan skrubbes af igen. Rigtig 90'er kitch. På den måde kan jeg dække en model med tattoos, uden at skulle bruge en masse penge og have uden en sur model. Jeg synes de er super søde og lidt kiksede, og jeg har en masse fede idéer til billeder, med piger dækket i små fine tatoveringer. Jeg har også set det på en forside på et magasin engang og det så super cool ud. Man kan købe færdige tatoveringer, men man kan også købe tatoveringspapir, og på den måde selv designe dem. 
Go or no-go?