mandag den 23. juni 2014

MY VINTAGE BLUETTE CLIP-ONS





Hej søde læsere!
Nu hvor at jeg bor i Valby, så ville man tænke at jeg kendte alle genbrugsbutikker i området. Det troede jeg også. Men, der var simpelthen en der gik forbi min næse, som jeg så besøgte idag. Den ligger ved Toftegårdsplads og jeg kan desværre ikke lige huske hvad den hed, men det kan jeg sagtens finde ud af til jer. Jeg kiggede det hele igennem og der var mange fine ting, specielt vaser, lamper, service m.m. Jeg fandt dog ikke noget tøj denne gang (har jo egentlig også rigeligt), men jeg faldt over disse fantastiske Clip-on øreringe, af mærket "Bluette". De kostede 40 kr og jeg er SÅ glade for dem. De er kæmpe store og ret Avant garde, med de mange små prismer. Jeg vil tage dem på til min kusines studentergilde og sikkert også til CPHFW. Hvad synes i?