onsdag den 25. juni 2014

GROW HAIR GROW!


Åh hvor vil jeg dog gerne have langt hår igen. Ligenu går mit hår liiige til skuldrene og er lidt i etager, så det er kun lidt af håret der går dertil. Hmm. Sidste år måtte jeg klippes meget korthåret, da mit lange simpelthen var al for smadret, grundet heftig farvning. Det var også pænt med den korte frisure, men jeg synes langt hår klæder mig bedst. Jeg savner at kunne flette, krølle, glatte det osv. Men jeg må vel bare være tålmodig - as if. Mit hår vokser hurtigt for tiden, så jeg krydser fingre for, at om bare et år, kan lave "hair-flip" med en prægtig manke. Jeg har også overvejet extensions, fordi jeg savner det lange hår så meget. Men er bange for at jeg ville ligne en komplet idiot. Det var en masse skriverier om hår og kryds fingre for at jeg snart har mig en lang manke. 

Kram