torsdag den 28. marts 2013

UPDATE

Hey kære læsere!
Jeg vil undskylde at jeg ikke har skrevet så meget på bloggen, det sidste lange stykke tid. sorry! Jeg har bare haft en masse ting at tænke på og har nu, til dels, fået styr på det igen.

Jeg føler mig pisse inspireret for tiden og ville bare så gerne igang med en masse fede projekter!!!! Så, hvis der er nogle af jer, der gerne vil se noget bestemt her på bloggen så sig endelig til. Når jeg sidder og læser andre blogs, og ser hvor pisse dygtige de er, motiverer det mig helt sindsygt..... jeg vil også lave en masse fede shoots, videoer osv osv. hehe. Så, nu må vi se  om jeg får lavet en masse kreativt stuff til jer kære læsere.

Ligenu er jeg nede hos de gamle i Faxe, hvor at vi skal holde påskefrokost imorgen og ellers bare hygge. Jeg satser lidt på at få brugt noget af påsken, til at få taget billeder nede i Faxe kalkbrud, meeeen nu må i se. Sidst jeg var dernede blæste det desværre for meget. 
Jeg håber at I har en god påskeferie.

Kram