tirsdag den 4. december 2012

BYE BYE CHAOTIC HAIR - THANK YOU JONAS HERLITSCHEK!








Hey kære læsere!

Som I nok ved, så blev jeg træt af mit sorte hår og ville have mit lyse hår tilbage OG derefter kaste mig ud i forskellige pasteller. Det var nemmere sagt end gjort.

Jeg ville afblege håret hjemme, da jeg er bange for at gå til frisør og tænkte at det kunne da ikke være så svært. 4 afblegninger senere og gulligt hår med en helt platinblond bund, tænkte jeg at NU var jeg træt af det hele og smed en lilla pastelhårfarve i håret. Resultatet blev en hel lilla bund og efter kunfå hårvaske var farven vasket ud af længderne. Jeg endte med en hel violet bund og længderne havde en grå-gul grumset farve - på med huen...øv. Jeg tog mig sammen og besluttede mig for at jeg måtte gå til en frisør, som kunne fikse mit hår.

Torsdag i sidste uge, tog jeg ud til HAIR CONSTRUCTION på Østerbro, hvor at min pisse dygtige ven Jonas Herlitschek, der er startet i salonen som selvstændig frisør, fik til opgave at få mit hår til at se mere naturligt ud og få den violette farve, trukket ud af mit hår. Han tog udfordringen op! En masse latter og en latte senere, endte jeg med at få trukket den lilla farve ud af håret og han fik lavet en mere naturlig overgang, imellem min meget lyse bund og de lidt mørkere længder. Jeg er så glad for resultatet og specielt da det, før Jonas ordnede mit hår, lignede noget der var løgn! Hvis i kigger på det øverste billede og det sidste billede, så kan man virkelig se en enorm forskel.

Nu er det så, at mit frisørbesøg kommer jer kære læsere til gode! Det eneste I skal gøre er at printe dette indlæg ud og medbringe til Hair Construction på Østerbro. Så får i 20% på alle behandlinger hos Jonas Herlitschek:) Tilbuddet gælder i hele december måned! Skynd jer at booke en tid hos ham, så i har lækre lokker til Julens og nytårets fester!

Hair construction:
Østerbrogade 43, 2100 København Ø.

Kæmpe kram til jer alle!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar