søndag den 14. oktober 2012

DAGENS INSPIRATION: DINOSAUR


















Dengang jeg var barn, var jeg helt besat af dinosaurusser! 
Jeg havde en drøm om at når 'jeg blev stor', så ville jeg rejse rundt i verden og grave efter dinosaurknogler og en dag genskabe dem, så de igen gik levende rundt her på Jorden. 

Jeg kunne bruge flere timer på at kravle rundt ude på en mark, der lå ved siden af mit hjem, og grave og samle massere af sten. Til sidst havde jeg samlet så mange sten, at min mor sagde at jeg altså måtte sortere lidt i dem - øv! 

En anden lidt sød og sjov historie, var da jeg engang var inde og se en udstilling af dinosaur-fossiler, sammen med min far. Jeg var SÅ optaget af alle de fossiler og størrelserne af dem! Men, så fik jeg øje på noget i en glasmontre og jeg spurgte min far om hvad det var for nogle fossiler. Det var fossiler af uudklæggede dinosaur æg - ÅH! Jeg begyndte at græde helt vildt, fordi jeg synes det var så synd at de aldrig var blevet store og levet et liv. 

Hvad nørdede i som børn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar