torsdag den 6. september 2012

HVILKEN MAND INSPIRERER DIG?

Kurt Cobain, er uden tvivl den mand der inspirerer mig mest af alle. Ikke bare på grund af at han var frontfigur af Nirvana, men også på grund af hele hans historie og hans interesser.

Jeg kan huske, at jeg som helt lille, sad og så MTV og ventede på at der blev spillet Nirvana, med sangene "Smells like teen spirit" og specielt "heart-shaped box", da jeg elskede videoen.

I 2007, den 20. Februar, slog jeg over på MTV og der blev Kurt Cobains 40-års fødselsdag fejret med alle Nirvanas musikvideoer og deres MTV UNPLUGGED koncert. Det var bare lykken.

Siden den dag, blev jeg bidt af Nirvana-feberen, hvorefter jeg læste, hørte og så alt hvad jeg kunne finde om Nirvana og Kurt Cobain.

Nirvana vil altid være mit yndlings band og Kurt Cobain vil altid være et specielt sted i mit hjerte. Han vil altid være en inspiration.

Jeg regner med, når jeg har pengene, vil få lavet en tattoo, der har med Kurt Cobain at gøre. Har nemlig nogle idéer.

Nu ved i hvilken mand der inspirerer mig.
Hvilken mand inspirerer jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar