onsdag den 22. august 2012

HVILKEN KVINDE INSPIRERER DIG?



Angelina Jolie. Jeg har altid beundret hendes næsten uvirkelige og sensuelle skønhed. Hun har en fantastisk charme og et blik der gør dig nysgerrig. Hun er utrolig talentfuld og jeg elsker den måde hun formår at sætte sig ind i en rolle og give dem en bid af hendes egen personlighed. Mine yndlingsfilm med Angelina Jolie er: Girl, interrupted og Gia.
 
Angelina er i løbet af de seneste år "blødt op" og vist den mere følsomme side,med mand (Brad pitt) og masser af smukke børn og masser af arbejde inde for velgørenhed. Grunden til jeg føler mig inspireret af hende er på grund hendes styrke, udstråling og skønhed (både fysisk, men bestemt også skønheden i hendes handlinger og holdninger). 
 Hvilken kvinde inspirerer jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar