fredag den 6. juli 2012

JEG ER NÆRMEST LYKKELIG! (WHATS IN THE BOX?)





.... eller, det er nu måske lidt voldsomt at sige. Men! Nu er disse fantastiske sko endelig mine - JUBII. Jeg var i Field's med min lillesøster, hvor at hun fandt en kjole med blonder,fra GinaTricot og jeg fandt så disse fine ballarinaer i Aldo til 149kr ( Danser rundt som en tosset, af bare lykke). Jeg har tidligere blogget om nogle lignende fra Chinese Laundry, men så fandt jeg dem sku i Aldo - YES! Så nu lever jeg højt på det i et par dage og vil gå rundt på vesterbro, så alle kan se mine nye fantastiske sko. JEG ER SÅ GLAD! hvad synes i om dem? Der er lidt Askepot over dem haha. 

Håber i har det godt :)

Dear book, this is another day in my life. A life is like a book. A book is like a box. A box has six sides. Inside and outside, so, how do you get to what's inside? How do you get what's inside, out? Once upon a time, there lived a very pretty girl, who lived in a beautiful box, and everybody loved her. - GIA (FILM)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar