tirsdag den 12. juni 2012

Update fra Samos






 Solbriller - Tiger, Top - H&M, Short - Vintage, bandana - vintage, kors-øreringe - GinaTricot og Bæltet er et vinatge-kup fra Faxe.

Jeg undskylder den langsomme opdatering.
Jeg har bare været på diverse udflugter, indkøb og masser af solbadning. Hvad er der sket siden sidst? 

Idag var vi ude og se ruinerne af et gammelt græsk bad. 
Suuuuuper spændende at se på ruiner og forestille sig, hvordan det så ud, da det blev bygget.

Men midt i det hele, fik min lillesøster øje på en slange!
Puha... dert blev vi alle sammen godt nok lidt forskrækket haha.
Efter din lille forskrækkelse, kørte vi tilbage til hotellet og tilbragte en masse tid ved poolen - SKØNT!
Men her om lidt skal vi ind til byen og spise lækker græsk mad.

Jeg har taget så mange billeder og glæder mig så meget til, at vise dem til jer her på bloggen!

-Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar