tirsdag den 5. juni 2012

Tattoo Inspiration og update
















FUUUUUUCK hvor vil jeg gerne snart tatoveres. 
Jeg tror at det først må blive henaf sensommeren, da det ville være bedst for selve tatoveringen (ikke så skarp sol)
Jeg kunne stadig godt tænke mig at få lavet en halvmåne, meeen nu må vi se. Har i nogle fede ideer, så smid gerne en kommentar. 

Til noget helt andet, så befinder jeg mig i Faxe, hos min familie. Har tænkt mig at tage nogle billeder og smider dem nok op på bloggen senere.

Btw, så har jeg købt nyt tøj til Samos-turen og fuck hvor det lækkert. Fandt den fedeste hat og den skal nok sidde på mit hoved, hver gang der er dårlig hårdag. 

Forresten, så er det jo Fars-dag idag og idag er det også 3 år siden af min kære morfar døde. Jeg savner ham stadig rigtig meget, for han var uden tvivl en af de vigtigste personer i mit liv. Han vil altid være en stor inspiration for mig og en jeg altid vil elske rigtig højt. Han var en fantastisk mand med masser af talenter, såsom musik, malerier og fotografi. Glemmer aldrig når han spillede guitar for os små møgunger. 

Jeg håber at I også har eller har haft sådan en inspirerende person i jeres liv. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar