søndag den 27. maj 2012

Søndag

Idag har været en rigtig søndag, hvor man sover længe og tuller rundt resten af dagen. Tidligere idag hængte jeg ud med min roomie, hvor vi købte ind til sommer-mad, drak nogle øl og nød det lækre solskin. Jeg har efterhånden fået mig en ret fin kulør, da jeg har brugt meget tid udenfor. 


Jeg skal snart til Samos og ikke nogen Roskilde Festival til mig i år. MEN! Istedet skal jeg tatoveres hen af sensommeren! Glæder mig helt vildt meget til det og Jeg har en masse idéer til hvad det måske skal være. Spændende.


Men kære læsere jeg håber i har nydt det gode vejr og er glade. 

2 kommentarer:

  1. Hey Karoline!

    Fej blog og endnu federe billeder! Jeg synes det er råddent så god du er til at tage billeder og eksperimentere med dem :-)

    SvarSlet
  2. Fuck hvor sødt skrevet! Jeg takker og bukker :D TAK!

    SvarSlet