onsdag den 25. januar 2012

Stylist


Nu er jeg, som så sikkert mange andre, lidt i panik over uddannelser. Hvis der er en uddannelse som jeg virkelig gerne vil ind på, så er det stylist uddannelsen. Men! Stylist uddannelsen skal man selv betale, medmindre man først uddanner sig som frisør eller kosmetiker (mener jeg). suk. Nå, men min plan er - Jeg SKAL blive stylist eller i det mindste bare arbejde i modebranchen!Såååå, håber lidt på at kunne finde en måde og komme ind. 


Hvis der er noget jeg elsker og virkelig går op i, så er det mode! Jeg nørder det virkelig meget og kan ikke klare en dag, uden at tjekke trends og tendenser (næsten). 


Jeg regner med at her i 2012 skal lave nogle forskellige shoots og virkelig give den gas, så jeg kan få opbygget en super flot portfolio. Men nu må vi se!




Billede: Wehertit.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar