tirsdag den 15. marts 2011

om 2 dage.



Om 2 dage sidder jeg i flyet rettet mod Tyrkiet - endelig!
Det er fucking vildt, men for fanden - JEG FUCKING GØR DET!
Jeg er spændt, nervøs, glad og har røget aaaaaalt for mange smøger de sidste 2 uger.....
At skulle pakke sit værelse ned og rejse til et andet land i 4 måneder -
det... det er noget af en udfording - som jeg er klar-parat-start til!

Men én ting har jeg måttet indse....
JEG HAR SINDSYGT MEGET TØJ
det tog eeeevigheder at sortere og vælge det som skal med mig til Tyrkiet.
Fordi, jeg kan da sagtens bruge 7 par shorts, 5 Blazere, en billiard t-shirts, 20 kjoler -
og egentlig bare alt mit tøj.... så det tog virkelig sin tid og sin mand!
Jeg må dog indrømme, at jeg sikkert får sneget noget af det, tilbage i en af kufferterne...

Nu vil jeg smutte i seng og få noget skønhedssøvn.
Godnat og sov godt folkens!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar