tirsdag den 27. juli 2010

Sommer, udsalg og utålmodighed.

Idag har det været et meget mystisk vejr, der både bød på regn, solskin, kulde og varme... så kunne man da slet ikke finde dagens outfit. Det endte så med et par sorte cykelshorts, 2hand denimshorts, mandetop fra H&M, converse og min elskede læderjakke.
Canon EOS550D

Inden for de næste 2 uger får jeg forhåbentlig en opringning fra Expert, om at kameraet er kommet. I sidste uge fik jeg dem nemlig til at bestille et Canon EOS 550D hjem til mig, SKØNT! Jeg håber at de ringer i denne uge, for jeg kan slet ikke vente med at tage billeder med et ordenligt kamera, istedet for diverse andre.
Top fra asos.com
Idag fandt jeg denne skønne silke top med krystalprint fra asos.com, under kategoien SALE, som jeg overvejer at bestille. Jeg har længe været hooked på ACNE's Free stoned dress, og i det hele taget bare krystaller og krystalprint. Men denne fine top kunne se så rå ud til mit turkise hår (håret får i et billede af senere) og evt mine læderbukser + et par meget høje sko. Blusen hedder: Beyond The Valley Crystal Rock Crop Top og koster 432,65kr (sat ned fra 1,201,81kr)
- Nu vil jeg smutte ned og vaske tøj. Hav en god aften, see ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar